حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان کره شمالی، موشک بالستیک جدید آزمایش کرد نماینده فلسطین: برای ناکام گذاشتن نتانیاهو نیازمند استقرار آتش بس در غزه هستیم لاوروف: بریکس پذیرش عضو جدید را موقتا متوقف می کند شهادت ۸۰ عضو خانواده هنیه از ابتدای جنگ رژیم صهیونیستی خشم کابینه نتانیاهو از مشاور امنیت داخلی به دلیل اعتراف به ناتوانی ارتش اسرائیل سفیر آمریکا: زمان آتش بس در غزه و پایان ناسازگاری حماس فرا رسیده است قالیباف: کناره‌گیری من شایعه است + فیلم حمله موشکی یمن علیه رژیم صهیونیستی با هدف قرار دادن یک کشتی (۵ تیر ۱۴۰۳) آمریکا: اسرائیل راه حل دیپلماتیک را بر درگیری با حزب الله ترجیح می دهد حماس: مردم فلسطین برای روز بعد از جنگ تصمیم می‌گیرند هنیه: توافقی که آتش‌بس و پایان تجاوزها را شامل نشود، قابل پذیرش نیست وزیر دفاع آمریکا:جنگ میان اسرائیل و حزب‌الله می تواند به جنگ منطقه‌ای منجر شود تلفات جسمی و روانی ۶۲ هزار صهیونیست‌ در جنگ غزه خصوصیات شخصیتی شهید جمهور همانند شهید بهشتی بود | وجود رابطه تعاملی میان مدیریت خراسان رضوی و دستگاه قضایی کانادا خواستار خروج شهروندانش از لبنان شد وزیر خارجه آلمان: تنها با راه حل سیاسی می توان به رنج غزه پایان داد تهدید کاخ سفید: اوکراین در نشست سران ناتو دعوتنامه عضویت دریافت نخواهد کرد زمان و محل حضور محمدباقر قالیباف در مشهد برای سخنرانی انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ مشخص شد + جزئیات واکنش تهدید آمیز نمایندگی ایران در سازمان ملل به تحریم های جدید آمریکا
سرخط خبرها

اسارت سربازان اسرائیلی تایید شد | پیشرفته‌ترین تانک اسرائیل به دست حماس افتاد + عکس

  • کد خبر: ۱۸۷۵۸۱
  • ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۹
اسارت سربازان اسرائیلی تایید شد | پیشرفته‌ترین تانک اسرائیل به دست حماس افتاد + عکس
سخنگوی ارتش رژیم اشغالگر با تایید اسارت نظامیان صهیونیست در دست نیروهای مقاومت فلسطین، اذعان کرد: حماس در نوار غزه گروگان گرفته است؛ در این درگیری‌ها تعدادی از سربازان ما کشته شدند.

به گزارش شهرآرانیوز، رادیوی ارتش رژیم صهیونیستی بعدازظهر امروز شنبه، ۷ اکتبر اعلام کرد سخنگوی ارتش اشغالگران اسارت نظامیان صهیونیست در دست مقاومت فلسطین را تایید کرده است.

طبق گزارش پایگاه اینترنتی شبکه «الجزیره»، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی تاکید کرد که حماس اسیر جنگی دارد.

سخنگوی ارتش رژیم اشغالگر در ادامه تصریح کرد: حماس در نوار غزه گروگان گرفته است؛ در این درگیری‌ها تعدادی از سربازان ما کشته شدند.

این مقام صهیونیست گفت: نبرد‌ها تاکنون در ۲۲ نقطه ادامه دارد؛ ۴ گردان دیگر هم به ۳۱ گردان مستقر در مرز غزه اضافه خواهند شد.

این در حالی است که نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی پس از گفت‌وگوی تلفنی با رئیس‌جمهور آمریکا مدعی شد که واشنگتن، از تل‌آویو در جنگ با مقاومت فلسطین حمایت می‌کند. جلسه بعدازظهر نتانیاهو برای تصمیم‌گیری درباره وضعیت درگیری با فلسطین شکست خورده و به وقت دیگری موکول شد.

جنبش مقاومت اسلامی حماس، صبح امروز، اراضی اشغالی از جمله تل‌آویو، اشدود و عسقلان را با صد‌ها موشک و راکت هدف حمله قرار داد.  همزمان با حمله «طوفان الاقصی»،  نیرو‌های حماس به شهرک‌های صهیونیستی اطراف نوار غزه نفوذ کردند و چند نظامی صهیونیست را اسیر کردند و مناطقی را تحت کنترل خود درآوردند.

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی ساعتی پیش از افزایش تلفات صهیونیست‌ها در پی عملیات بزرگ نیرو‌های حماس در شهرک‌های صهیونیست‌نشین، به ۱۰۰ کشته و بیش از ۸۰۰ زخمی خبر داد.

اسارت سربازان اسرائیلی تایید شد | پیشرفته‌ترین تانک اسرائیل به دست حماس افتاد + عکس

دیفنس بلاگ: پیشرفته‌ترین تانک اسرائیل به دست حماس افتاد

همزمان با فتوحات شاخه نظامی حماس در نبرد با نیرو‌های رژیم صهیونیستی، یک وبگاه نظامی روز شنبه از غنیمت گیری تانک‌ها و نفربر‌های پیشرفته صهیونیست‌ها توسط نیرو‌های نظامی حماس خبر داد.

وبگاه «دیفنس بلاگ» در مطلبی نوشت، پیشرفته‌ترین تانک عملیاتی (رژیم) اسرائیل مجهز به سیستم حفاظت ضد موشک به تصرف نظامیان حماس درآمد. با ادامه نبرد، اولین فیلم از تانک‌های رزمی پیشرفته «مرکاوا» و نفربر سنگین «نامر» که توسط خدمه اسرائیلی آن رها شدند، مشاهده شد.

شاخه نظامی حماس روز شنبه بزرگترین حمله سال‌های اخیر را علیه قوای صهیونیستی انجام داد. صبح امروز، بعد از انتشار خبر‌ها درباره حملات بیش از دو ساعته موشکی و راکتی از نوار غزه به مناطق مختلف رژیم صهیونیستی شامل تل‌آویو، «محمد الضیف» فرمانده کل کتائب القسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) از آغاز عملیات طوفان الاقصی خبر داد.

به گفته فرمانده کل کتائب القسام، در حمله اول عملیات طوفان الاقصی به مواضع دشمن، فرودگاه‌ها و استحاکاماتشان بیش از ۵ هزار موشک و راکت شلیک شد.

به دنبال این حمله، موجی از تحلیل‌های نظامی مطرح شد. سردبیر یک نشریه صهیونیستی به صراحت اذعان کرد که ارتش این رژیم شکست سنگینی را در نبرد با حماس متحمل شده است. سردبیر نشریه صهیونیستی «جویش کرانیکل» روز شنبه در پستی در شبکه اجتماعی «اکس» نوشت: «اسرائیل شکست بزرگ نظامی و اطلاعاتی خورد. هرگز در عمرم شاهد چنین چیزی نبودم.»

سردبیر جوییش کرانیکل نوشت: «این فاجعه فقط شکست اطلاعات اسرائیل نیست. این یک شکست اطلاعاتی عمیق ناشی از سیاست تحت رهبری ایالات متحده است.»

اسارت سربازان اسرائیلی تایید شد | پیشرفته‌ترین تانک اسرائیل به دست حماس افتاد + عکس

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->